Search
Close this search box.

It Appears that Rav Pinto has Struck a Deal with the Prosecution


pintoThe media is reporting that Rabbi Yoshiyahu Pinto is on the verge of closing a deal with the state prosecutor that will result in a less severe indictment against him. The deal reported will compel the rabbi to face charges of bribing senior police officer Brigadier-General Ephraim Bracha but some of the other charges will be omitted. The deal also includes a paragraph that the state will only seek a brief jail term if he is convicted, and that the defense attorney will seek probation without any jail time. It also permits Rebitzen Pinto to escape without an indictment against her despite reports she was allegedly a major player in illegal activities.

If the state decides to indict Ephraim Arbiv, the former commander of Israel’s FBI, Israel Police 433 Unit, who was compelled to step down due to allegations against him in the Pinto affair, then Rabbi Pinto may enjoy additional deal-making in exchange for testimony against Arbiv.

(YWN – Israel Desk, Jerusalem)



6 Responses

  1. Dear Editor,

    You are reporting a plea bargain – i.e., harav Pinto will plead guilty to the charge of attempting to bribe Bracha. Your report implies that there is a chance that he may not be convicted on that charge. There is no question whether or not he will be convicted on that charge – he is agreeing to be convicted. The only remaining question will be the severity of his sentence.

    If harav Pinto actually enters into the contemplated plea-bargain it remains to be seen how he will reconcile his admission of guilt and subsequent conviction with his earlier statement that: “If I have bribed anyone I am willing to remove my fedora and from now on, I am not a rav.”

  2. זה ממש חוכהואיטולה הרי הוא נתן שיעור השבוע והיסביר שמאחר שדורות קוגמים וגם הדור הזה חוטאים גדולים והקב”ה לא יכול להענישם מעבר ממה שהם יכולים לשאת, אז הוא ניבחק בכדי לכפר על חטאי הדורות וזו הסיבה שהוא היסבך ויסבול, ולכן לפי הגיון זה הוא צריך לקבל את הקורבן ברצון, שהרי אם יעשו לו הנחות שהרי ישארו דינים על עם ישראל,
    מאחר שגורלו של עם ישראל לדורותיו תלוי בקורבן לפי הרב פינטו אני מציע לאטרני גנרל ולשופטים שלא לעשות שום הנחה לרבי פינט, להכניס אותו לתקופה ארוכה לכלא בכדי שיתכפר עם ישראל (לפי פינטו) ואולי אפילו יקרה נס ופינטו עצמו יעשה תשובה ישנה דרכיו וירד מהבמה יצטנע יפסיק לימכור לנו שקרים יהיה מלא חרטא על מעשיו ויצעק חטאתי עוויתי פעתי רימית את הציבור עברתי עברות שוחד חמורות הייתי נהנתן, עשיתי פוזה של צדיק ומקובל, סיפרתי מעשיות ושטויות תוך חיקוי של רבי נחמן, העללתי עלילות נגד אנשים בכדי להינתל, הילשנתי על אנשים שאני עצמי הישחתתי. ועוד.
    אם רבי יונה גירונדי שפינטו לא מגיע לקצה הציפורן של הזרת שלו הירשה לעצמו שנים לידוד מעירה לעירה בכדי להודיע בה שהוא חטא והעליל כשהיה שותף לשרפת סיפרי הרמבם
    שהרי רבי פינטו אם יעשה תשובה מלאה עליו לפחות לינדוד באוטובוסים בכל רחסי העולם כל שארית חייו בכל עיירה יהודית ולספר שחטא והישחית

  3. אסור בשום פנים ואופן לתת הנחה לפושע רמאי וגונב דעת הבריות ומשחית החברה ובתם גנב. ומחלל השם, מעליל עלילות ומלשין למען הצלת עצמו על אלו שהוא עצמו הישחית אותם. אבור לתת הנחה בלי שיביע חרטא, יודה, יתנצל בשידור חי לעם ישראל וכו’ אחרת אומרים הרמבם והרמח”ל שאסור חלילה לתת למידת הרחמים לשבש את מידת הדין, יש להכניס לו את כל הזרג. ועוד תוספת סרג על שניחם חזרה והישמיץ אנשי הפרקליטות והחוקרים והעליל עליהם שהם המנוולים, עוד 5 שנים ביפנים הייתי נותן לו על שבפחדנתו להיסתבך שולח את אישתו ואחרי שניתפסה עוד מבזה אותה ע”י שמורה לה לעשות פוזה כאילו ניסתה להיתאבד ושהיא לא יציבה נפשית בכדי שלא תחקר ותאלץ לספר על פינטו וכמה מזוהם הוא.

  4. הרב נתן בסתר, זו לא מיצווה? הוא טוען שזו מיצווה כי לא רצה לבייש את המקבל שזו סיבת המצווה. הרב טוען שהוא גומל חסדים גם לבכירים כמו העיתונאי שלום ירושלמי, ואז מקבל החסדים נותן גם כמה כתבות חסד, וכשנישאל ירושלמי האם איןכאן משהו צורם, ענה שלא ביקש מהרב את החסד אלא רק סיפר לרב את מצוקותיו והרב הבין לבד.
    איזה מערכת של מאפיה מריץ הרב תחת מושגים של יעני חסד וצדקה
    עושה צחוק מהתורה מהקב”ה
    ממש עונה להגדרת הרשע המוחלט זה שמכיר את קונו ומצפצף עליו (מורד בו) י

Leave a Reply


Popular Posts